packar ..

Hej alla, och förlåt. Har inte orkat blogga någonting, har faktiskt dissat datan helt idag.
Förutom i skolan, då jag smet in i datasalen och kollade facebook, haha.
Men ja, iallafall så sitter jag just nu och dricker sodastreamad läsk, och packar lite smått.
Juste, det har jag inte berättat ännu. Imorgonbitti, vid åtta ungefär, taggar jag till landet.
Stannar där under helgen, och kommer hem på söndag kväll skulle jag tro.
Sen på onsdag morgon så åker jag ju till Italien också, nice nice.
Jaja, nu ska jag fortsätta packa och sådär, så vi hörs senare osådär.
Karlshem i November 2010, herregud vad jag har förändrats sen den bilden togs.. :p
- magdalenajuliaåhlberg,

Kommentarer
Postat av: Annaskogh.blogg.se

Vad söt du är! <3

2011-04-17 @ 15:15:22
URL: http:// annaskogh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0