Påsk c:

Hej! :D
Idag så är det påskafton som alla borde veta c'x
*random*
Aja, idag har det varit värsta öknen hos oss, 20-25 grader faktiskt :o
Döööööövarmt, är typ skitatrött, men ska äta godis *choklad, har godislöfte* så jag blir pigg 8D
Bra sätt, jaja :c
Dagen har varit såhär;
  • Jag vaknade vid 09:00 & låg & läste en bok i ca en timme ^^ Vill ha svenskaläxan bortgjord, haha c'x
  • Jag gick ner & kollade på nån film på teven.
  • Duschade ^^
  • Vi åkte & kollade hästarna mina :'3
  • At grandmother's place! :D
  • Hemma :D
Och nu sitter jag här & håller på att koka över typ :c
Aja, man ska inte klaga när det är såhär varmt, det visar ju att sommaren snart är här! :D
Nu ska jag göra någonting, typ.... nåt. o.O
Hejdå & Glad påsk 8D
/milja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0