the impossible quiz!

Heej c:
Idag vaknade jag ungefär 08:00, gick ner och åt frukost och sen försökte sätta på mig lösögonfransar i drygt två timmar, men det gick ändå åt skogen :c Hade lust att bryta av dom, men gjorde det aldrig ;)
Haha.
Idag så skulle jag kanske vara med Julia men det blev inge, sen gick det inte med Emma heller :'c
Vem fan kan man vara med då >:L
Aja, juste nu så sitter jag och spelar the impossible quiz :D
Det är omöjligt ibland, fast faktiskt ganska kul :3 Prova det! 8'3
Jag sitter även och har videosamtal med världens sötaste Julia :'3 Hennes blogg äger, gå in på den nu >:L
Aja, nu ska jag fortsätta att försöka ladda ner msn 2009, den är asful, men jag pallar inte nya msn ._.
och btw, squares är asgott :'3
- milja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0