trevlig dag :p

Hej världen.
Idag skulle jag gått i skolan, men det blev inte så. Istället blev man väckt vid 10.35 av mobilen. Tilde såklart. Hon kom hem till mig och hon fick sitta och vänta på att jag skulle bli klar. Haha, var helt osminkad och hade håret uppsatt med en handduk eftersom att jag hade duschat :p Men sen drog vi ut och gjorde som vanligt typ ingenting, haha. Satt på donken ett tag, sen stötte vid på Cw och Tristan. Följde med dom två stationer med tuben, sen åkte vi tillbaks och mötte upp Nova. Gick omkring, eller tja, sprang omkring ett tag. Sen taggade Tilde, då fick jag och Nova typ dampryck och vart lite typ halvt galna. Gick emellan donken och zinken, sprang ifrån några killar, körde fotboll, välte ett fotbollsmål och gungade i det och massa annat. Sen kom Tilde tillbaks, då gjorde vi massa annat. Sen så taggade alla typ hem osådär vid sju. Fast jag mötte upp min pappa och min bror på en pizzeria och käkade middag där. Fast jag var inte hungrig alls, så jag åt bara en liten sallad. Och ja, nu sitter jag här och tråkar. Ska sätta mig vid teven om ungefär 25 minuter, tills det så ska jag knarka musik osådär.
Långt och tråkigt inlägg, javet.
Mina väldigt vackra skor. Ska skriva dit fler namn när jag orkar.. :pp
- magdalenajuliaåhlberg,

Kommentarer
Postat av: Elsa

mihi älskar dig :D

2011-04-14 @ 07:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0