dampbob.

Hej världen.
Nu sitter jag på mitt rum och dricker cola, roligt liv, roligt liv.
Idag har jag varit med Elsa, hihi. Vi hade det roligt.. eller nått :p
Som vanligt så var det lite stört.. men ja, de brukar bli så lite då och då x)
Aja, snackade nyss skype med Anna, Alex och Elsa.
Men Anna och Alex var jobbiga och jätte elaka emot mig ):
Men som hämnd så la jag på skypeluren, rätt åt dom jääävlarna! ;LL
Aja, nu ska jag strax leta upp en tidning ifrån typ förra månaden, haha.
Måste läsa den.. men usch, jag orkar inte leta upp den .__.
HAHA, fett lat jag är :p men hihi, nu snackar jag med Love & Liam istället.
Dom är snälla emot mig, och vi kollar på lite "Try to not laugh" videos på youtube :p
Aja, nu ska jag fortsätta med det jag gör, vad det nu än är x)
"Du vet att det gäller allt."
- magdalenajuliaåhlberg,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0