heaven doesn't seem far away

Hej, och ehm, godmorgon? Nejmen, hej.
Nu har jag varit uppe ur sängen i ungefär två timmar, då jag vaknade.
Jag har inte gjort så mycket direkt.. typ lyssnat på musik, och läst på lite om lite personer.
Jag känner att jag har ett jävulskt intressant liv alltså. Nejmen idag hade jag tänkt åka till stallet bara för att ta ett riktigt farväl utav guldponnyn, men jag orkar inte. Så jag gör det imorgon istället, när jag ändå ska åka dit och rida osådär. Då har jag ju även några utav bästavännerna vid min sida. Och jag tror det kommer behövas, kommer gråta floder..
OKEJ, nu ska jag sluta deppa, helt seriöst. Ska även äta frukost, eller lunch, eller w/e.
Ska äta någonting iallafall. Våfflor antagligen. Äter alltid det när jag är depp, random javet.
Jaja, nu ska jag äta någonting, och sedan göra något utav dagen. See you!
"A drop in the ocean, a change in the weather. I was praying that you and me, might end up togheter. It's like wishing for rain as I stand in the desert. But I'm holding you closer then most, cause you are my heaven."
- magdalenajuliaåhlberg,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0