det räcker nu,

Ni tycker att det är bra att jag inser någonting, som inte ens är sant. Jag är blond, och sminkar mig. Därför är jag en stor wannabe? Wannabe utav vad, om jag får fråga? För som jag ser det så är jag inte wannabe Tilde, då hon var med på hela grejen. Det var ju fucking hon som färgade mitt hår, så sluta säga att hon tycker att jag är wannabe henne och shit. För ni vet ingenting, det enda ni vill det är att sabba andras liv. Likaså som era blivit sabbade utav någon annan. Men vet ni? Jag ÄLSKAR Tilde, otroligt mycket. Hon är en utav mina bästavänner, och jag vet, att hon aldrig skulle säga något sådant. För om hon tycker så som ni säger, då hade hon inte varit min vän, vi hade inte umgåtts, osv. Men det gör vi, alltså ljuger ni. Alltså är det ni som har ett patetiskt liv, och inte jag. För vad är så patetiskt med mitt liv egentligen? Vad får mig att framstå som patetisk i era ögon? För jag ser inte anledningen, jag ser inte vart jag är patetiskt. Inte heller ser jag vart jag är wannabe. För om ni tycker att jag är wannabe för att jag är blond, hur många tjejer/killar är då inte wannabe's? Och om ni anser mig som en wannabe för att jag sminkar mig, då undrar jag vilka tjejer som inte är en wannabe? Okej, det finns massa tjejer som inte sminkar sig, men det finns minst lika många som gör det. Och jag vet att jag skriver värsta damp inlägget nu, men jag är så jävla trött på erat tjat hela tiden, om mitt utseende och mitt liv. Kan ni inte bara ta tag i era egna istället, för att försöka fixa mitt? Jag sminkar mig om jag vill, och hur jag vill. Och vad jag gör med mitt liv, det är mitt beslut. Det ska ingen annan än jag få bestämma och styra över. Det är min ensak, och berör ingen annan förutom mig.
Så sluta för i helvete upp med erat jävla tjat. Jag sminkar mig som jag vill, och klär mig hur jag vill. Och angående mitt liv, så är det min ensak. Och INTE eran, eller någon annans!

Kommentarer
Postat av: Elsa

finns magdiis, älskar daj <3

2011-04-27 @ 20:36:53
URL: http://elsamanzano.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskar dig mest Magda <3

2011-04-27 @ 21:17:51
URL: http://maskrossystrar.blogg.se/
Postat av: Erika

Så otroligt sant Magda, sanna oooord! Loveu <3

2011-05-03 @ 16:57:08
URL: http://duveterika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0