:)

Idag var det meningen att jag skulle gå i skolan hela dagen,
men det vart inte så, haha. Istället vandrade jag omkring på söder med Tilde.
Från typ 9 -13 gjorde vi typ nada, vi bara gick runt, flummade och snackade.
Vi umgicks lite med några c00la grabbar från min fett tuffa klass också.
Jag gick i skolan en lektion idag, och det var min sista lektion, syslöjd.
Där var det fett lame, så jag piercade mig för att ha nått att göra, haha.
Då fick alla typ fart på benen och munnarna, och typ stirrade som fan.
Sen vart det fett flumm och vår lärare fick typ lite damp på mig.
Jag försökte även pierca några killar i min klass, haha, random javet.
A, men sen vart det att träffa Tildut igen, som hade flytt från sin lektion.
Vi var på zinken, men gick snabbt därifrån, orkar inte ta upp varför, haha.
Sen vart det att åka hem och snabbt byta om och sedan åka till stallet.
Mådde typ fett dåligt när jag åkte dit, och sen vart det bara sämre och sämre.
Så efter lektionen så typ satte jag mig och bröt ihop totalt, grät sjukt mycket.
Som tur var så har jag världens bästa lillasyster som satt brevid mig hela tiden.
Den tjejen ska verkligen ha sjukt mycket tack ifrån mig, hon är helt amazing.
Hon stöttade och fanns där, och fick mig på sjukt mycket bättre humör.
Sen åkte jag hem, åt våfflor, kollade lite på teve och gjorde lite annat.
Och nu ska jag strax sätta mig framför teven igen med ett paket mangojuice.
Trevligt, trevligt.. Aja, sista inlägget för idag från min sida. Så godnatt alla!
Världens absolut bästa lillasyster, älskar dig otroligt mycket!
- magdalenajuliaåhlberg,

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken fin bild på din syster .)

2011-04-06 @ 00:46:32
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: M E R E I

- okej :)!

2011-04-06 @ 02:52:40
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Vendela

Tack! men du är faktisk du som som är värdens bästa syster<33

Älskar dig över hela min själ...<3

2011-04-15 @ 16:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0