svart poesi

Hej bloggish & alla fina läsare! C:
Jag kom hem för ett tag sen. Har varit ute med E, hon tog ett tredje hål i örat.
Jag har inte ens ett i örat lixxom? Fast jag har två i läppen & en i tungan, haha x)
Okej, nog om det. Ikväll ska jag antagligen till MUK, får se om jag orkar och så.
Haha, fett lat jag låter nu, men asså vet inte vilka som ska vara där och så :p
Iaf, så sitter jag och lyssnar på musik just nu. Och dricker cola, haha.
Och jag måste bara skriva ut det här så att alla förstår;
Jag är en beroendemänniska, jag blir alltså sjukt lätt beroende utav saker.
Så som till exempel, någon slags dricka, något teveprogram, en låt osv.
Och en del kanske har fattat att jag är beroende utav CSI & Navy CIS,
Sitter ju fan uppe hela nätterna för att kolla på det, haha x)
Men jag är även beroende utav massa annat också.
Okej, intressant inlägg det här blev alltså.. eller inte.
"Tänk dig en massa människor som samlas runt dig
och pekar ut dina fel som ett mönster.
Därför stannar jag hemma, låser in mig på rummet
det känns lite tryggare - världen genom mitt fönster."
- magdalenajuliaåhlberg,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0