*rubrik*

hej! idag vaknade jag runt 09:00 & drog till näsåker. det är ju urkult nu så jag träffade massa människor osv där. just nu lyssnar jag på simpleplan - what if, så bra! har inte bloggat 'riktigt' på ett tag, men det är dels för att jag är i husvagnen som ligger på en camping mitt i skogen typ, haha och för internet laddar så sjukt segt här, tar ungefär 1-2 timmar att få igång det riktigt! så drygt. aja, ska försöka blogga bättre när jag kommer hem iaf, hehe. vet inte vad jag ska göra nu ikväll, vi kanske åker ut med båten & pimplar eller nåt.. random fact: jag älskar att åka båt! jag tycker det är så sjukt mysigt så det finns inte c':
^
l
det inlägget skulle laddas upp för ett tag sen, haha.. men internet cpade som sagt var så :c
aja, är hemma nu iaf, kom hem igår kväll typ, efter typ en timme drog jag upp till bollsta & var med lukas, hihi ♥
idag så har jag inget speciellt för mig, kanske drar ut eller går till hästarna, what ever c:
haha, igår/inatt hade jag så sjukt kul, snackade med ludvig, fett rolig pojk där! hahahahha, vi har typ samma humor så :3 somnade inte förns typ 04:00 för jag hade så kul, hahahaha dör xd
ska strax gå ner & göra cappuccino (stavning?), haha, fett gott (: lol
bloggar senare ikväll antar jag!
©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0