uttråkad.chey_97

för det första så har jag en blåsa i munnen, och den gör ont!
för det andra så har jag nå förjävulskt ont i min höft, och det är inte roligt.
för det tredje så vart jag emokid utav att snacka om granvik, för jag saknar de så mycket.
för det fjärde så tog mina timmar på spotify nyss slut, så jag kan inte lyssna på min takida & simple plan spellista.
för det femte så blev jag ännu mer emokid av att snacka om johan, för jag har inte träffat han sen vi sa hejdå på centralen.
för det sjätte så saknar jag mina ponnihestar nå förjävla mycket.
för det sjunde så har jag ett mega irriterande myggbett på foten som kliar hela tiden.
för det åttonde så har min mobil flipp, den ligger och blinkar, precis som power gjorde precis innan han dog.
för det nionde så är mina klubbor slut, och det är galet jobbigt att leva utan dem.
för det tionde så orkar jag inte skriva ner mer irriterande saker. därför slutar jag nu med nummer tio, fast jag vill fortsätta på min lista. och där har du ännu en irriterande sak som gör att jag blir emokid
För det första: jag har en blåsa i munnen, och den gör ont.
För det andra: jag har nå förjävulskt ont i min höft, och det är inte roligt.
För det tredje: jag vart emokid utav att snacka om granvik, för jag saknar de så mycket.
För det fjärde: mina timmar på spotify tog nyss slut, så jag kan inte lyssna på min spellista.
För det femte: jag blev ännu mer emokid av att snacka om honom.
För det sjätte: jag saknar mina ponnihestar nå förjävla mycket.
För det sjunde: jag har ett mega irriterande myggbett på foten som kliar hela tiden.
För det åttonde: min mobil har flipp, den ligger och blinkar typ varanan sekund.
För det nionde: mina klubbor är slut, och det är galet jobbigt att leva utan dem.
För det tionde: jag orkar inte skriva ner mer irriterande saker.
För det elfte: mina föräldrar åt upp mitt godis och min bror drack upp min cola.
För det tolfte: emilia började skriva en lista som började på nummer tio istället för ett.
För det trettonde: det är bara åtta dagar kvar på sommarlovet.
För det fjortonde: mitt internet segar som jag vet inte vad.
För det femtonde: jag kunde inte sova inatt för att de va så tyst.
För det sextonde: min msn loggades ut automatiskt.
För det sjuttonde: nu måste jag be om ursäkt till emilia för att jag loggade ut.
För det artonde: emilia säger att jag failar när det i själva verket är tvärtom.
För det nittonde: jag vill gå ut och gunga i wannabe hängmattan på min gård.
För det tjugonde: emilia kallar mig bög, fast jag inte ens kan vara bög.
För det tjugoförsta: emilia skriver krossade hjärtan till mig.
För det tjugoandra: emilia säger att hon är en transa.
För det tjugotredje: jag svarade henne med "RELATIONSHIP OVER"
För det tjugofjärde: jag är lite lagom uttråkad just nu.
För det tjugofemte: jag skojade just lite med emilia, hon skrev att hon dog.
För det sjugosjätte: jag fick just ett sms, men jag orkar inte kolla från vem.
För det tjugosjunde: jag ska duscha om typ en halvtimme.
För det tjugoåttonde: jag ska köpa iskaffe efter jag duschat.
För det tjugonionde: emilia kommer inte bli glad när jag skriver att jag ska dra.
För det trettionde: jag orkar inte fortsätta med min lista, så jag slutar nu.
HEJDÅ :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0