Östertälje!

Hejhejhejhallå!
Nu är jag hemma och blabla. Att åka till Östertälje med Elsa var en riktigt god idé. Fyfan vad kul vi hade, helt craaaazy, haha. Orkar inte berätta osv, för jag ska strax hoppa in i duschen. Mern vi flummade som fan, och ja, det vart lite knasigt. Men vi mår bra, tack som frågar. Nej jag skoja, men ska hoppa in i duschen nu. Bloggar eventuellt innan skolan imorgonbitti, om jag hinner och orkar. Börjar lixom.. *kollar schemat* 08.50, OJ. HAHA, jag trodde jag började 08.10, men tydligen inte. Fett nice! Men fuck off. Kan inte ta sällis med Elsa dåå. Hon börjar 45 minuter innan -.- Crapschema. Aja, nu ska jag duscha på riktigt. Uppdaterar imorn, puss.
Jag & Elsa på pendeln påväg till Östertälje. Ignorera att jag ser ut som en kines, hahahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0