Storasyster.

Vi har tappat kontakten som vi hade förut, vi har totalt tappat bort vart någonstans vi står.
Men det förändrar ingenting, för jag älskar dig lika mycket ändå! 6 år emellan oss, det har aldrig varit något problem, tills nu. Du är vuxen nu, du har vuxit ifrån allt det vi brukade göra tillsammans. Men vet du? Det spelar ingen roll. Vi behöver inte umgås varenda dag, vi behöver inte prata om allting, vi behöver inte vara hur tajta som helst. För vad som än händer, så är du min syster, och det kommer du alltid att vara också. Min älskade och underbara storasyster.

Grattis på 20-års dagen, finaste du!
Jag älskar dig så oerhört mycket, syster. U smile - I smile!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0