You may think that I'm a zero. But hey, everyone you wanna be, probably started off like me.

Uppdateringen har vare riktigt dålig på senaste tiden, jo tack jag vet. Men har inte pallat blogga, har haft så mycket annat att göra. Har verkligen levt mig in i skolrollen, gjort massvis med läxor, försökt lägga mig tidigt osv osv. Lyckades dock inte med något utav det. Gav upp efter jag gjort hälften utav läxorna, och att somna tidigt, kom igen? Tidigt för mig är lixom klockan tre på natten.. Men skitsamma! Idag har jag varit hemma ifrån skolan. Vaknade upp med en fruktansvärd migrän, kunde inte ens sätta mig upp utan att få värsta attackerna och typ svimma. Så att gå till skolan var bara att stryka direkt. Somnade om så fort jag blundade, vilket var oändligt skönt eftersom jag sovit så dåligt på senaste tiden. Vaknade runt två igen, och då lyckades jag ta mig upp ur sängen och la mig i soffan istället. Sen låg jag och kollade på teve resten utav dagen, somnade någon gång runt fem och vaknade utav att True Talent började. Segade lite framför teven innan jag startade datan. Snackade lite med Emilia och tog sedan en dusch. Sen dess har jag bara suttit framför datan och segat. Och nu ska jag alldeles strax gå till badrummet och tvätta av ansiktet, sen krypa ner i sängen. Jag vet att det här inlägget vart otroligt tråkigt och verkligen massvis med kbry information. Men hade lust att skriva bara. Men nu ska jag sova, seriöst. Uppdaterar imorn istället, puss.
"Just go ahead and hate on me, and run your mouth so everyone can hear.
Hit me with the worst you got, and knock me down. Baby, I don't care."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0