-

Hej världen tyyp'
Idag har jag inte gjort så mycket direkt. Jag sov inget inatt, så jag stannade hemma ifrån skolan för att sova ikapp lite, men så vart det inte. Kollade lite på teve, kollade runt lite på internet osv osv. Men ja, om en och en halv timme ungefär så taggar jag till min favoritplats här i världen - Ågesta. Stannar till typ sju, eller åtta. Har inte bestämt mig ännu, får se hur trött jag blir osådäära. Hade tänkt att fota på lite ridlektioner osv, men jag tror dom flesta rider ut på uteritt, och jag skulle nog inte palla följa med ut, haha. Men jag får se hur det blir med den saken, troligtvis så följer jag med ut även fast jag kommer typ dö av trötthet. Men okej, nu får jag ha bloggat färdigt, för jag måste verkligen springa ner till Ica och köpa tuggummin. Och när jag säger springa, så menar jag springa. Håller på att dö!!
And suddenly, you're all I need
The reason why, I smile'
- magduut'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0