dålig uppdatering o:

Hejhej.
Har vart lite dålig uppdatering från min sida den senaste tiden o: Har inte direkt glömt bloggen men asså jag orkar inte blogga, teheheh (a' Aja, idag så skulle vi ha sovmorgon ända till 10:05, men vissa var inte så säker (inkl, mig) så vi åkte till skolan till 08:10 & då fick vi veta att det var sovmorgon ändå ._. JÄTTEKUL att vara på skolan i först mer än 2 timmar, sen ser man bara på film i lite mer än en halvtimme & äter glass & slutar sedan 11:00. Vi kunde fan ha stannat hemma hela drösen idag! ._. Aja, sitter iaf & drogar rolling in the deep - maddi jane♥ Imma like loooooooooove her voice! Seriöst, jag är kär i hennes röst & hon är typ bara 10-11 år ._.
Okej, ska sluta älta på det nu cx Vad har alla gjort idag då? ^^
Hejdå 83
/miljut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0