hemma,

Hej c:
Har varit hemma hela dagen, har så jävla ont i halsen & magen :c Men imorron ska jag till skolan ^^ Har inga mer läxor osv den här veckan tror jag, vilket är skönt. Det här är ju sista veckan vi liksom jobbar eller vad det heter, tappade bort ordet xd näst nästa vecka är det sommarlov tror jag? o; Hoppas det, fan vad awesome :3
Aja, igår kväll så pratade jag med ludde typ hela tiden, haha, han är så gullig c:
Just nu tittar jag typ på Smallville, det är grymt! Har sett alla avsnitt i alla serier tror jag, för min papi & bror är typ beroende av det så jag kollar ju också då c: & jag pratar med Julia på msn, ludde skrev att jag skulle vänta så jag får väl vänta på att han loggar in igen ^^
Har fett ont i magen så jag orkar inte blogga mera idag tror jag, kanske ikväll eller så men ;p
Hejdå ^^

/milja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0