I loose my apetite, knowing kids starve tonight.

Nämen, min Lördag är lite halft ändrad. Ska fortfarande till grönan, men inte med dom jag skrev tidigare. Nej, det blir grönan med Elsa istället! Ouuuff, min Lördag kommer bli kuung!
Iallafall så har dagen spenderats mestadels med Elsa, men även med lite andra randoms. Hade lite sisådär roligt, men vart sönder mobbad utav några i Elsa's klass.. mobbmobb. Men ja, har även gått runt och sjungit på Pray heeeeela dagen, men har inte kunnat första raden i andra versen, och det har irriterat mig hur mycket som helst. Men jaa, min vackra rubrik för det här inlägget, det var det jag hade glömt bort. Men nu kan jag det igen. Alltså kan jag hela låten utantill, hehe.. Beroende (yy) Men aja, nu kom min mamma nyss in med en stor kartong till mig, som är min beställda mobil. Så nu ska jag bryta mig in i förpackningen och byta till den mobilen istället, hihi. And I will totally blog you later, puss'n!
18/12 2007 - jag älskar dig mer än vad ord kan förklara.
- magdalenajuliaåhlberg,

Kommentarer
Postat av: Anastasia

Du var med mig också?! Eller är jag bara en "random"?

2011-05-04 @ 22:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0