kaoooos'

Åh, vilken bra uppdatering den här bloggen har alltså, mjoo javet.
Nejmen, hejsan tyyp. Idag vart det ingen skola för min del.
Var hemma och gjorde inte särskilt mycket, guidade Tilde som var jobbig och åkte vilse.
Mja, sen var jag ute lite på zinken med Tilde, Nova & Mickis. Sen var det grönan som gällde.
Jag & Tilde var där och hade lite sisådär roligt. Skaffade lite nya kompisar osådäära.
Kom hem vid typ halv elva, då satte jag mig framför datan och lyssnade på Eminem.
Jag redigerade även lite bilder ifrån ponnyutsläppet, inte alla men några stycken.
Men aa, nu är dagen slut och jag ska strax tvätta bort sminket och sedan sova.
Imorgon blir det stallet och ridning, och på onsdag blir det grönan igen tror jag.
Aja, palla bry sig, lala. Nu ska jag tvätta bort sminket, weeho. Godnatt folket!
- oredigerad -
Armani, vackra ponny'
- magduut'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0