lägg av.

Seriöst, jag pallar inte med erat skitsnack om magda, ni har ett eget liv att sköta, ge fan i hennes. Ni behöver inte hålla på som ni bestämmer över henne, hon har också känslor! Jag älskar magda, hon är som min andra halva, hon betyder & jag uppskattar henne för den hon är. Ni verkar inte känna henne tillräckligt nog för att förstå vilken fin människa hon verkligen är!
S L U T A  S N A C K A  S K I T !

----------------------------------------------------------------

Vet att allting hänger på mig nu ett tag, men jag ska göra mitt bästa för någorlunda resultat.
Men ni får räkna med att jag bloggar MINST en gång/dag & HÖGST 2-3 gånger/dag.
Aja, jag gör vad jag kan för att hålla bloggen socialt uppdaterad, menmen.
/milja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0