ont i magen :c

Rubriken har rätt än en gång! Har ont i magen som satan, jaja, jag får väl stå ut med det ._.
Kom nyss ut från duschen, och mätaren var på högsta grad så det blev ju lite varmt om kroppen! Aja, det gick ju över ganska kvickt så ;) Sitter med badlakan i håret och det ser ju ut som det gör x)
Hehe, jag är gaaanska sådär *love ice cream* så jag sitter och äter det nu (a) Heh, het fetto typ :c Vet att tjejer/kvinnor kan gå upp i vikt lättare om man äter glass/somethingwithsugar på kvällen! Inte för jag vill/behöver gå upp i vikt direkt, men det är gott! Hej fetto igen typ? :c Skit samma! Jag ska ändå gå till skolan imorron bitti, sen kommer jag väl typ dampa runt i skolan som vanligt & sen går jag väl hem också!
Juste, vädret går upp-och-ner nu för tiden, antingen är det 30+ eller så regnar det :c I-och-för-sig så är det ju mysigt när det regnar också, men jag vill ha sooool! Noone cares, typ? x) Aja, fritt land 8D Inte för det har saken med & göra men jag är lite smått hyper typ ._. Haha, man ba, lycka till med & somna ikväll -.-
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Sen ikväll så ska jag väl blåsa håret, borsta tänderna osv & sen sova antar jag! (:
Hoppas alla får en fin kväll! *hej poet också* :D
Sov gott! ♥
emilia-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0