sfkjdvjkbhfv

Det har varit ganska dålig uppdatering dom senaste dagarna, både ifrån min och Emilia's sida.
Men nu är jag typ tillbaks, eller kanske inte. Men whatever. Hejsan typ, eller så.
Igår taggade jag hem till Tilde ganska tidigt, sedan slaggade jag där och sådära.
Vi hade verkligen skitkul, aa. Och jag erkänner att vi inte hade något liv eller sååå.
Men aja. Det var kul och blabla. Iallafall så kom jag hem för typ 40 minuter sen.
Har inte gjort något särskilt direkt, lyssnat på musik, och kollat runt på lite hemsidor.
Men aja, nu ska jag logga in på msn och se om Emilia är inne, om inte, så väntar jag på henne.
Måste snacka med henne. Viktig information för alla läsare att veta, jo tack, jag vet det.
Det sägs ju att facebook alltid har rätt, haha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0