slut på rubriker..

Godmorgon världen :)
Just nu är klockan tjugo över åtta på morgonen, och jag sitter och lyssnar på musik.
Inatt blev det ingen sömn, satt och snackade med Emilia till tjugo över fem ungefär. Då gick hon och la sig. Sen läste jag lite i nån timme, sen loggade mina morgonpigga kompisar in på msn och jag har suttit och snackat med dom i ungefär två timmar. Men dom loggade nyss ut för att dom skulle åka iväg någonstans, ush på dom. Nej, jag skoja, dom är underbara. Men iallafall så åker jag till stallet om ungefär två timmar, vad jag gör tills dess har jag ingen aning om. Jag får väl hitta på någonting att göra, tyyp kolla teve eller nått, haha. Nejmen, nu ska jag tvätta ansiktet lite, och borsta tänderna för andra gången, hihi. Hoppas alla får en bra dag, och glöm inte att vara snälla emot eran mamma idag. Det är ju morsdag niveeet ;)
Pospos!
Underbara ponny, grattis på födelsedagen!
jag älskar dig, lojstas juvir. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0