stay beautiful'

Usch, jag hatar mig själv just nu. Åh, jag orkar inte.
Iallafall så kom jag nyss hem typ. Har varit ute vid Tekniska.
Var där med Tilde, Benjamin & Hugo. Det var fett roligt.
Förutom när jag inte fick åka hem, haha. Dom hämtade tillbaks mig hela tin'.
Men jag fick ändå inte komma hem för mina föräldrar, man ba; tackdå? :o
Nejmen, de var något dom skulle fixa vid ytterdörren typ..
Men aja, snart så ska jag äta middag sen vid nio blir det CSI.
Vid tio blir det Big Brother, och vid elva blir det CSI igen.
Osv osv, haha. Aja nu är middagen klar. Puss&hej!
'You've got that smile, that only heaven can make.
I pray to god everyday, that you keep that smile.
You are my dream, there's not a thing I won't do.
I'll give my life up for you, cause you are my dream.'
- magdalenajuliaåhlberg,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0