tjoohoo

Men OJ, vad mycket bättre min uppdatering blev alltså.. Förlåt, ännu en gång, för min usla uppdatering. Jag har lixom inte prioriterat bloggen som särskilt viktig dom senaste dagarna. Om jag ska vara ärlig, så blev "att sova", högst prioriterad. Och det är det jag har gjort dom senaste dagarna. Jag skojar inte. Jag har sovit, hur länge som helst, haha.
I onsdags så somnade jag klockan sex på kvällen och vaknade klockan elva dagen därpå. Sov alltså 17 timmar. Och ifrån torsdag till fredag så sov jag 16 timmar. Sen ifrån fredag till lördag sov jag 10 timmar. Så jag är utvilad och glad just nu, hehe. Och idag ska jag fira att jag sovit. Jag ska dygna med Emilia, natten kommer bli awesome as hell! Jaja, nu ska jag fortsätta snacka med Emilia & be mamma hämta ett glas cola till mig, thehe.
Hoppas alla får en bra Lördag, det ska jag ha iallafall. TJOHO.
- Webcam bild -
Jag just nu, osminkad å allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0