tre år, fem månader, sex dagar

jag skulle ge upp allt, skulle offra mitt liv flera tusen gånger om, bara han mår bra. hur dyrt de än skulle va att fixa det, så skulle jag betalat utan att ens tveka'jag skulle ge upp allt, skulle offra mitt liv flera tusen gånger om, bara han mår bra. hur dyrt de än skulle va att fixa det, så skulle jag betalat utan at
När mamma uttalade dom där orden, så kändes det som att någon knivhögg mig i hjärtat. Tårarna började rinna direkt, och jag ville bara hoppa ur bilen och kasta mig nerför en bro.
För jag vet, med säkerhet, att det skulle kännas mindre att göra så än att förlora dig.
Och om det skulle kunna fixas med pengar, så skulle jag betalat utan att ens tveka.
Hur dyrt det än skulle vara, och hur mycket det än skulle kostat mig.
För jag skulle ge upp allt. Jag skulle offra mitt liv flera tusen gånger om - bara du mår bra.
Det är allt jag begär, resten utav motgångarna kan jag leva med.

Förlorar jag dig, förlorar jag världen.
Du är det bästa jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0