trululululu

Nääämen, titta vem som är tillbaks efter bara några dagar.
Haha, ja. Jag måste ha någonting att göra på dagarna, helt seriöst.
Aja, livet har rullat på sen jag tog paus ifrån världen runt omkring.
Har inte hänt så mycket bra grejer direkt, haha. Bara massa dåliga.
Jag har fått ögoninflammation, vilket förstör typ allting för mig just nu.
Men jaa, har även nått fram till lite komplikationer, men jag är okej.
Mer än okej, faktiskt. Har lixom hittat något som är min räddning.
Men ni kommer inte fatta, så det är ingen idé att skriva ner det här.
Jaja, nu ska jag kolla DH, har missat början, alltså typ en kvart.
Men aja, palla bry sig, haha. Kommer fatta ändå, så ja. :)
'Blickarna i korridoren är som knivhugg i låren.
Det är sånt som får mig överväga resan till båren.
Tonåren, som skulle vara något bra.
Varför flyttar de på mig när mobbarna får vara kvar?'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0