- magduut'

Jag är ungefär 200% ärlig, när jag säger att jag är ganska ungefär 100% säker på att jag nyss bröt andra tån ifrån stortån på högerfoten :)
WOOHOO, nionde tån jag bryter på loppet inom ett och ett halft år.
Sen är det bara tredje tån ifrån stortån på vänsterfoten som jag måste bryta innan jag har brutit alla tio tår. Visst är jag sjukt duktig på att bryta tår? :)
Nejmen, jag kommer inte orka bry mig om att den är bruten. Jag kommer rida, vara med på idrotten och gå normalt ändå. Hade ju nyss en bruten stortå och jag orkar verkligen inte med ännu en bruten tå, haha. Nu kommer alla bara "shiiiet, du är ju gaalen" och ja, jag är väl det. Men ni fattar inte hur jobbigt det är att bryta tår, eller okej, dom som har gjort det fattar ju iofs. Men bryter ni tår lika ofta som jag gör då? Tror inte det. HAHA, nu låter jag fett dryg och allting, tror typ att jag är den enda i världen som bryter tår. Men är ganska surface just nu, ni kanske fattar det iofs? :p Men jaja, nu ska jag ha en begravning för det döda benet i min tå. HAHA, okej, jag skojade. Jag ska lyssna på Eminem & webba med Emilia.
Då blir jag glad på nolltid. Jag sväääääär!
Jag vet, och erkänner, att det här inlägget troligen är det onödigaste jag gjort på den här bloggen. Men ni får vara glada att jag bloggar överhuvudtaget, lalala' :) - btw, bilden är väldigt fin, javet.
- magduut'

Kommentarer
Postat av: Lottta

Svar: haha jag är ledsen, men ändrade inte min uppfattning tyvärr.. Snarare tvärtom :'D <3 Men det är bara min åsikt :)

2011-05-21 @ 23:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0