whooop whooop'

Helluu väärlden'
Just nu är klockan ganska mycket, och jag kom nyss hem ifrån en lång och oplanerad promenad. Jag bråkade med min mamma, och orkade inte stanna hemma, så jag lämnade huset och gick ut. Var ute och promenerade i ungefär tre timmar. Och jag mår mycket bättre nu. Jag 'hjärta' långa promenader alltså. Men mjaa, klockan är lite över ett och jag ska alldeles strax bosätta mig i soffan och kolla på teve. Behöver jag ens skriva vad jag ska kolla på? JA. Jag ska kolla på Navy CIS & lite senare, CSI. Efter det kommer inget kunna få mig att tappa humöret. Jag 'hjärta' mina beroenden. Men aa, nu ska jag traska ut till vardagsrummet med min kudde och mitt täcke. Awesome!
whoop whooop' - bildbrist, thehe.
- magduut'

Kommentarer
Postat av: julia c:

du är fett fin. :)

2011-05-28 @ 16:50:34
URL: http://juliiaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0