Skola

Godmorgon!
Vaknade för drygt en timme sen av att luren ringde, mamma såklart som skulle påminna mig om att det var skola. Det behövdes nog, för jag kom hem runt halv tre inatt och somnade inte förrän runt kvart över fyra. Är inte världens piggaste just nu, men det får gå iallafall! :)
Ska alldeles strax förflytta mig från datan till spegeln i hallen och börja platta håret. Min lugg ser förjävla hemsk ut, resten utav håret också. Sen blir det att möta upp Elsa och sen ta bussen till skolan. Börjar halv tio så har inte överdrivet bråttom, men för att vara på den säkra sidan, så ska jag nog börja fixa håret nu. Uppdaterar senare, puss.
Jag igår, jätte fin bild, jo tack jag vet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0