förlåt x1000

Rubriken talar, förlåt förlåt förlåt & förlåt ännu en gång, för min urusla uppdatering.
Har verkligen inte orkat sätta mig ner och skriva. Och det ber jag om ursäkt för.
Emilia har inte heller bloggat märkte jag nu, så det har varit noll uppdatering.
Jaja, nu blir det ändring på det. Iallafall från min sida - jag ska uppdatera ofta!
Men aa, just nu sitter jag & laddar upp bilder på facebook ifrån min härliga dag.
Jag följde med Elsa till hennes medryttarhäst, James. Nathalie var också med.
Det var blött efter allt regn, och förjävla lerigt. Men roligt hade vi verkligen, hehe.
Det vart en barbacka lektion med markarbete & låga hinder för Elsa och James.
Fast det var inte bara Elsa som red, haha. Även jag och Nathalie fick hoppa upp.
Vi testade han lite, och hoppade/travade över ett lågt hinder, haha. Galet kul alltså.
James var jävligt mysig att rida, sköta osv. Fast han var väldigt stark & ganska seg.
Men jaja, nu ska fortsätta ladda upp bilder på facebook och sedan tagga till 7eleven.
Hehe, fick ett enorm begär utav islatte så måste verkligen gå och köpa det, hihihihi.
Men aa, uppdaterar senare. Pysshej!
Jag & James. Jag vet att jag rider som en åsna och har ultimataste outfiten.
Mjukisbyxor, gympaskor och utan hjälm. Fy skäms på mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0