you're gonna catch a cold, from the ice inside your soul.

*random rubrik*
Heeej :D
Just nu så sitter jag här & skriver en av våra kända stories med Magda! Tro mig, vi har skrivit många :D
Märkte också nyss att jag blöder på armen av någon anledning, har inte känt nåt o;
Aja, jag vart väckt imorse vid 07:00, det var pappa som väckte mig & frågade hur jag mådde, såklart så hade jag ju atombomb i huvet igen & en plågande mage. Aja, jag stannade hemma från skolan igen & har suttit vid datorn sen typ 08:00, haha c;
btw, HAHAHAHAHHAHAHAHAHA, ni måste kolla på det här x'D
Så jävla kul asså, jag typ dog när jag kollade på den XD Helt seriöst, kollaaaaaaaaa!
Nu ska jag fortsätta skriva stories med en viss magda på msn :3
Heeeeeeeeejdåååååååååååå :D


[tog bara en bild jag fotade från picknicken med Hanna & Julia♥]

/milja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0