h a p p y

Godmorgon bloggen!
Nu är klockan alldeles för mycket, och jag började för en halvtimme sen ungefär. Men det är okej, för jag missar bara bild. Och bild är inte så superviktigt, och min lärare är fuckeduuup. Men skitsamma, har egentligen inget att blogga om. Kände bara för att fördriva tiden lite smått, medans jag försöker klura ut om jag orkar med skolan eller inte. Fast svaret blir att jag orkar, för vi har musik idag, och det vill jag inte missa! Musiken börjar 9.25, okej jag måste nog förja fixa mig om jag ska hinna. Uppdaterar senare, puss!
1:a avsnittet utav TVD säsong 3 kom ut i USA igår, och inatt runt halv tre var det ute på internet. Gissa vem som satt uppe och kollade på det så fort det kom ut? Jo, jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0