tha day'

Tjafan'
Idag har jag varit på bio och sett "jag saknar dig" med Erik, Cw och Nova. Det var inte kul att Cw och Erik var där för jag grät som jag vet inte vad, och min mascara rann och jag fick ångest. Fast smart som man är så hade man tagit med sig en mascara, wiho för mig lixom! Nejmen seriöst, jag satt och höll händerna för ansiktet så att dom inte skulle se hur jag såg ut, och ja, jag vet att ni bryr er, så tyst! Efter bion träffade vi Elsa, vi vandrade omkring i mina trakter sen följde vi muppbarnen till Mariatorgets tunnelbana, sa hejdå sen tagga jag och Elsa till her place. Jag fick vara där i typ en halvtimme för jag var utelåst, skiiiiit kul verkligen. Och nu sitter jag här, snart två timmar senare. Ska snart rulla emot badrummet för att tvätta bort sminket, sen kolla lite gamla avsnitt av TVD. Sovmorgon till tio imorn, så jag klagar inte ;) Men skiitsamma, nu ska jag tvätta bort mitt smink, och sen checka film. Uppdaterar senare, puss.
Baby, du är allt i min dag och jag kommer aldrig någonsin att släppa mitt tag.
För du ger mig kärlek, du är mitt allt. Snälla lilla gumman, jag vill hålla din hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0