Tjockt nice.

Woah, gårdagen var craaaaaazy. Tunga grejer alltsååå.
Nej driver, men seriöst, gårdagen var helt fuckedup, men fyfan va kul jag hade!
Orkar inte berätta allt för de skulle bli värsta bibeln, men jag kan berätta lite iallafall.
Mötte Mickis å Nova hängde lite runt zinken oså, men det var fett dött, så taggade typ direkt.
Stack istället till långholmen och mötte Tilde och massa, hade tjockt kul, men sen kom aina så stack därifrån. Tagga till medis å mötte Elsa och Alex. Hade fett kul med dom i typ två timmar, sen tagga alla hem. Efter att jag vare hemma i typ en halvtimme så ringde Linda och bad mig möta henne, gjorde de såklart. Mötte upp henne och värsta gänget. Hängde i tanto och hade det såjävla kul. Sen började aina snacka med oss, de fucka ur så vi kubba. Tagga hem runt fyra, var hemma typ femtio minuter efter de. Tvättade bort sminket, la mig i sängen och däckade på typ två sekunder.
Vaknade för typ tre timmar sen av att luren ringde, det var Alex som undra om jag ville göra något. Orkade inte just då, var nyvaken och huvudet dunka som javene vad. Men ska snart ringa henne och fråga vad som händer oså. Men först måste jag göra mig iordning. Duscha, sminka mig och hitta kläder. Måste även snacka with my bro om vad han ska göra ikväll, om han ska dra hem värsta gänget och ha fest eller så. Och justeja, har ff idaaag. TJOCKT NICE.
Ring om ni vill slagga över eller såå :* Driiiiiver. Men nu ska jag duscha, puuuss!
my love, my love, my love. REDBULL ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0