bollstabruk,

hallå! kom hem för ungefär en timme sen, har varit i bollsta med emma & hennes kille. gick dit, ungefär en mil men w/e, jag har rätt bra kondition^^ gick hem också, höhö.. + att jag var i kramfors förut idag så har gått säkert 4-5 mil idag. haha, motionsfreak typ.. HAHA <3
aja, väntar på att plutten ska logga in på msn, om hon kan. skulle ringa henne när jag var påväg hem med mobilen stängdes av.. D': aja, skrev det till na nu så hon vet det iaf. har saknat dig sjukt mycket bebut, längtar till imorron! hihi, hon ska sova här, hon kommer vid 09:00 imorron bitti, hehehehe... tvingade inte alls hon att komma tidigt, nejnej (a) ska iaf ringa & väcka henne klockan 05:00 imorron bitti. okej skoja, men kanske 06:30 eller så? c: haha, varför diskuterar jag ens det här på min blogg? :c hahahaha, har pratat rätt mycket idag, pratade fan mest när jag var med emma & hennes kille, haha.. babblade på som jag vet inte vad o.O DET ÄR KUL ATT PRATA, OKEJ?
hihi, men ska inte låta det här bli ett för långt inlägg, ingen kommer orka läsa det ändå (a)
bloggar imorron bitti när jag vaknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0