skola,

hej! idag vaknade jag runt 08:30, gick & satt mig vid datorn direkt, haha.. blir inge emma idag, hon fick tydligen inte helt plötsligt, vet varför men det är inget jag tänker skriva om på min blogg. ska kolla om julia är hemma i nyland, haha, har inte varit med dig på åratal känns det som! det var jättekul att träffa emma igen, förutom igår har jag inte varit med henne på typ 3 veckor D: inte julia heller :<
pratade med julia & hon var i stockholm den bögen..</3 haha, hon skrev nyss att på måndag (skola) så skulle hon krama mig & aldrig släppa taget. haha sötis ♥
aja, jag får väl sitta här & tråka isf, kanske smsar LudLtomtenissen 8'3
ska ringa med mamma idag efter jag har duschat, måste åka till henne imorron om dom ska hem då, haha.. nejmen jag vill inte riskera att komma för sent till skolan eller försova mig som pappa brukar göra -.-' pplus att jag kan gå till skolan isf 8D haha, typ 2 kilometer O.o aja.. på tal om skolan, den börjar i övermorgon (måndag). ska bli rätt så skönt faktiskt, för jag har ingenting att göra på dagarna nu för tiden typ, den senaste veckan (utom igår) har jag haft sjukt tråkigt & bara varit hemma och sutte vid datorn, kul liv ._.
bloggar sen!
btw, nu vart det ett sånt där långt inlägg igen ._.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0