tjululu

Tjafaan!
Just nu sitter jag och försöker andas normalt. Har en helt psykostörd konversation med Emilia på msn och jag typ dör. Det vi skriver är egentligen inte ens kul, fast det blir kul på något sätt iallafall. Haha, komplicerat shit shit. Men ja, idag började ju skolan. Eller aa, vi fick reda på massa information och fick scheman och massa annat. Men imorgon börjar vi på riktigt, då början åttan på riktigt. Vet att jag sagt till alla att jag kommer faila totalt i åttan, men det känns ändå rätt bra att få betyg. Jag tror det kan få mig att inse allvaret på riktigt. Men skitsamma, orkar inte sitta och disskutera skolan, haha. Men a, efter skolan hängde jag med lite polare oså. Inget märkvärdigt direkt. Har ju egentligen utegångsförbud, men tror inte mina föräldrar bryr sig så överdrivet mycket faktiskt. Men okej, nu känner jag att de här inlägget blev ganska långt å tråkigt så ska sluta nu, puss.
Bild från i somras, då jag fortfarande var blond. Haha, galet ful bild, men har bildbrist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0