internet = ush

Har inte haft någe internet, därav den sega uppdateringen.
Just nu sitter jag vid köksbordet i stugan och fryser om fötterna. Har nyss kommit hem ifrån en barfota promenad med hunden. Haha, det tog ganska lång tid, för vägen var stenig så jag kunde inte gå särskilt fort & hunden börjar bli gammal så han är ganska seg. Men det var ganska kul faktiskt, folk typ garvade åt mig & hunden där vi gick & dog typ. Men aa, orkar inte uppdatera just nu. Fryser & är alldeles för hyper. Dessutom så ska jag äta nu också, haha. Uppdaterar senare ikväll istället, ha de gött. Pyshej!
Hunden attackerar bojen, HAHAHAHA. Orkar inte va ful han är på den här bilden, min älskling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0