awesomeness'

Men hej tyyp'
Nu är klockan egentligen alldeles för mycket, och jag borde egentligen sova nu. Men mjaa, istället sitter jag här & bloggar. Trevlans trevlans. Iallafall så åkte jag aldrig till James igår, för Elsa skulle typ inte dit. Så jag sov bort hela dagen istället. Så rolig är jag, aa. Men idag ska jag ut, och eventuellt fota osv. Känns som det var ett tag sen jag var ute och fotade. Men aa, för att överleva dagen så har jag Monster i kylen, awesomeness. Iallafall så har jag fixat en ny header, men Emilia har inte sett den ännu, så den kommer inte komma upp förrän hon har sett & accepterat den osv osv. Men aa, nu ska jag kolla film & dricka cola. Poshej!
Fotad någon gång under bilresan påväg till landet. Mobba inte att jag är osminkad, tack.

Kommentarer
Postat av: mandy

sv: hihi tack, allt bra? :)

2011-06-28 @ 13:09:25
URL: http://mandyforsure.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Fin hoodie:)

2011-06-29 @ 03:48:08
URL: http://bellizofzweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0