heh (a'

Hehehehehehehehehehe, har inte bloggat igen (a' Men nu är det såhär att jag bloggar när jag vill! :L
Aja, jag längtar som FAN tills imorron, för då ska jag, Julia & Emma åka till Härnösand & träffa Magda & Tilde! 8''D Kan ju bara förutspå att det kommer bli kul som fan ;) Med tanke på hur roliga dom 4 gullfisarna är 83 Haha, elskar er ♥
Vet inte vad jag ska göra senare idag, kommer säkert som alltid prata med Ludvig på msn, haha! :D
Just nu iaf så sitter jag och äter dumleklubbor, haha. Okej, 2 stycken men x) Hehe, jag la en i frysen, tog fram den nyss & den var stenhård :< Sadface typ :L Aja ^^
Ska snart äta middag så jag tror jag ska gå nu! Längtar som fan till imorron som sagt! Längtar till att få träffa er 8DD
Hejdå!
/milja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0