knaaaz'

Heeeeeeeeeeeeey!
Idag har det inte vart någe bra uppdatering direkt.. jag slängde in ett inlägg imorse om min Monster men annars så har bloggen varit bortglömd, tyvärr. Har suttit framför teven, vart ute och fotat och gjort massa annat, så orkade inte riktigt sätta mig vid datan och blogga, hehe. Men jaa.. min dag har inte vare så intressant direkt, men ao. Men justeja, i helgen eventuellt tidigt nästa vecka så taggar jag till Blekinge till mina morföräldrar, hihi. Det är bara jag och mamma som åker så det ska bli galet chill. Min bror och pappa taggar till landet. Och min syster är typ i Göteborg eller nå. Skitsamma, ingen bryr sig. Aja, nu ska jag kila iväg ner till Ica och köpa Monster, hihi. Fast måste få ner mamma på något sett också.. ÅH, orkar inte att det är 15 - års gräns </3 Okej random, nu ska jag kila iväg. Poshej!
I'd take another chance, take a fall, take a shot for you.
And I need you like a heart needs a beat, but it's nothing new.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0