milja is in tha house!

Hej! Jag heter Emilia, även kallad Milja som dom flesta säger. Jag är 13 år och fyller år om prick två veckor! Alltså den 14 april 1997 :3 Jag har flera intressen, men dom bästa är väl att rida, fotografera & spendera tid tillsammans med vänner och familj :) Jag har 4 syskon, en låtsaspappa & självklart 2 föräldrar. Jag har 3 hästar & en kanin.
Jag bor uppe i sköna *host host* Norrland medans Magda bor i Stockholm så vi har aldrig träffats :(
Jag går i en skola som heter Ytterlännässkolan, vilket är en av dom bästa som faktiskt finns. För vissa andra skolor i samma kommun har inte ens matteböcker, men vi är så tuff så vi har det 8''''3  *intresseklubben antecknar*
Öhm, vad ska jag skriva. Jag har flera bästa vänner, men dom som är mina allra bästa vänner är Magda (som kommer blogga här också), Julia, Emma & Moa :) Jag har en egen blogg också, och den hittar du här! :D
Följ och kommentera. Haha, närå, min sociala kvällshumor förstör allt :( *lol*
Aja, nåt mer kommer väl skrivas här i bloggen, vi håller på att fixa den osv :)

Peace out! /milja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0