tredje maj tvåtusenelva

Tjena världen.
Just nu sitter jag och snackar msn med Emilia. Det är väldigt trevligt, höhö. Vi skriver en utav våra absolut älskvärda storys ;) Dom äger! Ni kommer få läsa någon lite senare, antagligen den vi skriver nu :p Aja, idag är det ju Tisdag, och det betyder stallet och ridning för min del. Det kommer bli en ganska kort vistelse i stallet idag. Jag åker dit så jag är där vid 18, sen kommer mamma och hämtar mig vid 20, och då ska mamma köra hem i 180 för att jag inte ska missa någonting utav matchen som börjar halv, hihi. Eller vänta, börjar den halv? Ohnoes, tänk om den börjar hel.. OHNOES. Iallafall så ska jag kolla på den matchen. Det brukar ändå inte hända så mycket den första kvarten, eller mjo, ibland händer det ju saker.. OHNOES. Aja, okej, nu ska jag fortsätta skriva med Emilia och lämna min ångest över när matchen börjar.
Haha, ännu en bild tagen inifrån flygplanet genom rutan. Fast planet har precis landat på den här bilden.
- magdalenajuliaåhlberg,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0